OBCHODNÍ INSTITUT

Adresa:
Ostrovského 36, 150 00 Praha 5 - Smíchov
Telefon:
732 187 284
E-mail:
oi@oapraha.cz
Web:
http://www.oapraha.cz
Fax:
251 562 586
IČ:
DIČ:
CZ7251316611

Nabízené kurzy:

Název kurzu
Délka Cena Poznámka Kdy
MANAGEMENT (mikro, malého a středního podniku se zaměřením na marketing) - pořádán Obchodní akademií Praha s. r. o. - denní
pondělí až pátek 9.00 - 12.00/15.00 hod.  9.960,- Kč  Kurz je pořádán ve spolupráci s Obchodní akademií Praha, s.r.o..*Zakončení: závěrečný test (možnost opravného termínu, nejsou účtovány žádné poplatky navíc)*Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení *Cílem rekvalifikačního kurzu Management (mikro, malého a středního podniku se zaměřením na marketing) je vybavit pracovníka znalostmi potřebnými pro organizaci a řízení marketingově orientovaného podniku v podmínkách tržní ekonomiky a dosáhnout toho, aby dokázal přijímat rozhodnutí - vycházeje při tom ze získaných poznatků - zabezpečení bezporuchového chodu malého a středního podniku a k cílenému usměrňování činnosti podniku v tržním hospodářství.   25.05.2017 25.05.2017 
Personalista - denní kurz (tento obor je již zařazen v NSK)
pondělí až pátek 9.00 - 12.00/15.00 + přest.  14.460,- Kč (cena včetně kvalifikační zkoušky)  KZ 10.7.2017*Kurz je akreditován MŠMT ČR a má autorizaci pro profesní kvalifikace NSK*** Zakončení: kvalifikační zkoušky (písemné a ústní)* Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení a Osvědčení o získání profesní kvalifikace*** Absolvent rekvalifikačního kurzu Personalista je schopen zahájit samostatnou činnost personalisty – ovládá jak teoretické a administrativní personální dovednosti (vedení personální agendy, pracovní smlouvy, zpracování podkladů pro výpočty mezd, zaměstnávání cizích státních příslušníků, zaměstnávání osob se změněnou pracovní schopností…), tak také další nezbytné dovednosti kvalifikovaného personalisty týkající se komunikačních a organizačních dovedností: umí připravit a následně zpracovat personální plánování pro výběr pracovníků, jejich získávání a výběr, dále hodnocení stávajících pracovníků vhodně zvolenou metodou, jejich odměňování, zvládá zpracovat systém podnikového vzdělávání, dále je připraven podílet se (ve spolupráci s dalšími vedoucími složkami firmy) na přípravě a organizaci rozmisťování pracovníků (restrikce či replacement) v rámci firmy, zná právní předpisy vztahující se k personální problematice. Je proškolen v BOZP.  10.7.2017 10.7.2017 
MANAGEMENT (mikro, malého a středního podniku se zaměřením na marketing) - pořádán Obchodní akademií Praha s. r. o. - denní
pondělí až pátek 9.00 - 12.00/15.00 hod.  9.960,- Kč  Kurz je pořádán ve spolupráci s Obchodní akademií Praha, s.r.o..*Zakončení: závěrečný test (možnost opravného termínu, nejsou účtovány žádné poplatky navíc)*Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení *Cílem rekvalifikačního kurzu Management (mikro, malého a středního podniku se zaměřením na marketing) je vybavit pracovníka znalostmi potřebnými pro organizaci a řízení marketingově orientovaného podniku v podmínkách tržní ekonomiky a dosáhnout toho, aby dokázal přijímat rozhodnutí - vycházeje při tom ze získaných poznatků - zabezpečení bezporuchového chodu malého a středního podniku a k cílenému usměrňování činnosti podniku v tržním hospodářství.   7.8.2017 7.8.2017 
Asistent/ka, sekretář/ka (tento obor je již zařazen v NSK)
pondělí až pátek 9.00 - 12.00/15.00 hod. + přest.  13.460,- Kč (cena včetně kvalifikační zkoušky)  Kurz je akreditován MŠMT ČR a má autorizaci pro profesní kvalifikace NSK*** Zakončení: kvalifikační zkoušky (písemné a ústní)* Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení a Osvědčení o získání profesní kvalifikace*** Cílem vzdělávacího kurzu Sekretářka/asistentka vedoucího pracovníka je vybavit posluchače znalostmi, potřebnými pro výkon funkce sekretářky – asistentky. Studium je zaměřeno nejen na předávání teoretických poznatků a na jednotné formování vědomostí, dovedností a návyků účastníka, ale především na co nejširší praktické uplatňování poznatků, počínaje od vyřízení běžné administrativní agendy, přes obsluhu kancelářské techniky, zajištění společenského servisu pro návštěvy a hosty, zásady pořizování záznamů z porad a jednání, vedení agendy využívání firemních vozidel, zajišťování objednávek a dalších příslušných dokumentací, až po efektivní organizaci práce a koordinace činnosti na sekretariátu. Součástí kurzu jsou také hodiny PC se zaměřením na efektivní využití jeho funkcí pro práci asistentky.* Kurz je možné absolvovat jako rekvalifikační se zakončením kvalifikačními zkouškami nebo jako běžný vzdělávací kurz (zakončený kvalifikačními zkouškami nebo bez povinnosti zkoušek).   05.06.2017 05.06.2017 
Asistent/ka, sekretář/ka (tento obor je již zařazen v NSK)
pondělí až pátek 9.00 - 12.00/15.00 hod. + přest.  13.460,- Kč (cena včetně kvalifikační zkoušky)  Kurz je akreditován MŠMT ČR a má autorizaci pro profesní kvalifikace NSK*** Zakončení: kvalifikační zkoušky (písemné a ústní)* Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení a Osvědčení o získání profesní kvalifikace*** Cílem vzdělávacího kurzu Sekretářka/asistentka vedoucího pracovníka je vybavit posluchače znalostmi, potřebnými pro výkon funkce sekretářky – asistentky. Studium je zaměřeno nejen na předávání teoretických poznatků a na jednotné formování vědomostí, dovedností a návyků účastníka, ale především na co nejširší praktické uplatňování poznatků, počínaje od vyřízení běžné administrativní agendy, přes obsluhu kancelářské techniky, zajištění společenského servisu pro návštěvy a hosty, zásady pořizování záznamů z porad a jednání, vedení agendy využívání firemních vozidel, zajišťování objednávek a dalších příslušných dokumentací, až po efektivní organizaci práce a koordinace činnosti na sekretariátu. Součástí kurzu jsou také hodiny PC se zaměřením na efektivní využití jeho funkcí pro práci asistentky.* Kurz je možné absolvovat jako rekvalifikační se zakončením kvalifikačními zkouškami nebo jako běžný vzdělávací kurz (zakončený kvalifikačními zkouškami nebo bez povinnosti zkoušek).   10.07.2017 10.07.2017 
Asistent/ka, sekretář/ka (tento obor je již zařazen v NSK)
pondělí až pátek 9.00 - 12.00/15.00 hod. + přest.  13.460,- Kč (cena včetně kvalifikační zkoušky)  Kurz je akreditován MŠMT ČR a má autorizaci pro profesní kvalifikace NSK*** Zakončení: kvalifikační zkoušky (písemné a ústní)* Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení a Osvědčení o získání profesní kvalifikace*** Cílem vzdělávacího kurzu Sekretářka/asistentka vedoucího pracovníka je vybavit posluchače znalostmi, potřebnými pro výkon funkce sekretářky – asistentky. Studium je zaměřeno nejen na předávání teoretických poznatků a na jednotné formování vědomostí, dovedností a návyků účastníka, ale především na co nejširší praktické uplatňování poznatků, počínaje od vyřízení běžné administrativní agendy, přes obsluhu kancelářské techniky, zajištění společenského servisu pro návštěvy a hosty, zásady pořizování záznamů z porad a jednání, vedení agendy využívání firemních vozidel, zajišťování objednávek a dalších příslušných dokumentací, až po efektivní organizaci práce a koordinace činnosti na sekretariátu. Součástí kurzu jsou také hodiny PC se zaměřením na efektivní využití jeho funkcí pro práci asistentky.* Kurz je možné absolvovat jako rekvalifikační se zakončením kvalifikačními zkouškami nebo jako běžný vzdělávací kurz (zakončený kvalifikačními zkouškami nebo bez povinnosti zkoušek).   21.08.2017 21.08.2017 
ČJ pro cizince se zaměřením na trh práce pořádaný Obchodní akademií Praha s. r. o
2-3 měsíce; pondělí až pátek 9:00 - 13:30/14.15 + přest.  18.000,- Kč  Cílem kurzu češtiny pro cizince je vybavit účastníky kurzu znalostmi českého jazyka potřebnými pro běžné dorozumění při práci nebo studiu v ČR a se svým okolím v běžných denních situacích.   15.09.2017 15.09.2017 
ČJ pro cizince se zaměřením na trh práce pořádaný Obchodní akademií Praha s. r. o
2-3 měsíce; pondělí až pátek 9:00 - 13:30/14.15 + přest.  18.000,- Kč  Cílem kurzu češtiny pro cizince je vybavit účastníky kurzu znalostmi českého jazyka potřebnými pro běžné dorozumění při práci nebo studiu v ČR a se svým okolím v běžných denních situacích.   29.6.2017 29.6.2017 
ČJ pro cizince se zaměřením na trh práce pořádaný Obchodní akademií Praha s. r. o
2-3 měsíce; pondělí až pátek 9:00 - 13:30/14.15 + přest.  18.000,- Kč  Cílem kurzu češtiny pro cizince je vybavit účastníky kurzu znalostmi českého jazyka potřebnými pro běžné dorozumění při práci nebo studiu v ČR a se svým okolím v běžných denních situacích.   30.11.2017 30.11.2017 
Daňová evidence
pondělí až čtvrtek 14:00 - 17:00 + přest.  5.960,- Kč  Kurz je akreditován MŠMT ČR *** Zakončení: závěrečný test (možnost opravného termínu, nejsou účtovány žádné poplatky navíc)*Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení***Po ukončení rekvalifikačního kurzu Daňová evidence je posluchač schopen prvotního zpracování účetních dokladů, vytvoření faktur a peněžního deníku, evidence příjmů, výdajů, majetku či závazků, výpočtu mezd, sestavení daňového přiznání.   02.05.2017 02.05.2017 
Daňová evidence
pondělí až čtvrtek 14:00 - 17:00 + přest.  5.960,- Kč  Kurz je akreditován MŠMT ČR *** Zakončení: závěrečný test (možnost opravného termínu, nejsou účtovány žádné poplatky navíc)*Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení***Po ukončení rekvalifikačního kurzu Daňová evidence je posluchač schopen prvotního zpracování účetních dokladů, vytvoření faktur a peněžního deníku, evidence příjmů, výdajů, majetku či závazků, výpočtu mezd, sestavení daňového přiznání.   01.06.2017 01.06.2017 
Daňová evidence
pondělí až čtvrtek 14:00 - 17:00 + přest.  5.960,- Kč  Kurz je akreditován MŠMT ČR *** Zakončení: závěrečný test (možnost opravného termínu, nejsou účtovány žádné poplatky navíc)*Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení***Po ukončení rekvalifikačního kurzu Daňová evidence je posluchač schopen prvotního zpracování účetních dokladů, vytvoření faktur a peněžního deníku, evidence příjmů, výdajů, majetku či závazků, výpočtu mezd, sestavení daňového přiznání.   22.6.2017 22.6.2017 
Ekonom - přípravný kurz k profesní kvalifikační zkoušce
  15.960,- Kč  dle osnov profese zařazené v NSK     
MANAGEMENT (mikro, malého a středního podniku se zaměřením na marketing) - pořádán Obchodní akademií Praha s. r. o. - denní
pondělí až pátek 9.00 - 12.00/15.00 hod.  9.960,- Kč  Kurz je pořádán ve spolupráci s Obchodní akademií Praha, s.r.o..*Zakončení: závěrečný test (možnost opravného termínu, nejsou účtovány žádné poplatky navíc)*Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení *Cílem rekvalifikačního kurzu Management (mikro, malého a středního podniku se zaměřením na marketing) je vybavit pracovníka znalostmi potřebnými pro organizaci a řízení marketingově orientovaného podniku v podmínkách tržní ekonomiky a dosáhnout toho, aby dokázal přijímat rozhodnutí - vycházeje při tom ze získaných poznatků - zabezpečení bezporuchového chodu malého a středního podniku a k cílenému usměrňování činnosti podniku v tržním hospodářství.  29.06.2017 29.06.2017 
Management se zaměřením na logistiku - školení
  13.960,- Kč  Absolvent se seznámí se základními manažerskými dovednostmi v oblasti logistiky: zpracování analýzy pro vytvoření podnikové strategie, plánování, stanovení logistických nákladů, správu a řízení toku materiálu, skladování, logistický controlling, vyhodnocení jednotlivých ukazatelů controllingu a dle výsledků následnou změnu v koordinaci průběhu logistických činností a operací, a to včetně hlavních zásad propojení logistiky s marketingovou strategií podniku (zaměření na zákaznický servis).      
Manažer
pondělí až pátek 9.00 -12.00/15.00 + přest.  9.960,- Kč  Kurz je akreditován MŠMT ČR *** Zakončení: závěrečný test (možnost opravného termínu, nejsou účtovány žádné poplatky navíc)*Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení*** Posluchač se po ukončení rekvalifikačního kurzu Manažer bude orientovat v legislativě spojené s pozicí manažera. Bude ovládat základní manažerské dovednosti: plánování, organizování, rozhodování, koordinování, kontrolování. Bude umět určit priority plnění jednotlivých úkolů, přidělovat úkoly členům pracovního kolektivu, srozumitelně formulovat zadání, určit pravomoc, vést pracovní kolektiv a zvolit vhodný manažerský styl řízení pracovníků ve vztahu k pracovnímu kolektivu i jednotlivcům. Bude schopný vyhodnotit průběžné výsledky plnění úkolů, operativně reagovat na vzniklé situace. Naučí se nejen řešit případné konflikty na pracovišti, ale i správně motivovat zaměstnance. V kurzu se seznámí také se základy manažerského účetnictví a bude schopen prezentace s využitím PC. Po absolvování kurzu je schopen zaujmout místo na pozici středního stupně managementu.   27.6.2017 27.6.2017 
Manažer
pondělí až pátek 9.00 -12.00/15.00 + přest.  9.960,- Kč  Kurz je akreditován MŠMT ČR *** Zakončení: závěrečný test (možnost opravného termínu, nejsou účtovány žádné poplatky navíc)*Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení*** Posluchač se po ukončení rekvalifikačního kurzu Manažer bude orientovat v legislativě spojené s pozicí manažera. Bude ovládat základní manažerské dovednosti: plánování, organizování, rozhodování, koordinování, kontrolování. Bude umět určit priority plnění jednotlivých úkolů, přidělovat úkoly členům pracovního kolektivu, srozumitelně formulovat zadání, určit pravomoc, vést pracovní kolektiv a zvolit vhodný manažerský styl řízení pracovníků ve vztahu k pracovnímu kolektivu i jednotlivcům. Bude schopný vyhodnotit průběžné výsledky plnění úkolů, operativně reagovat na vzniklé situace. Naučí se nejen řešit případné konflikty na pracovišti, ale i správně motivovat zaměstnance. V kurzu se seznámí také se základy manažerského účetnictví a bude schopen prezentace s využitím PC. Po absolvování kurzu je schopen zaujmout místo na pozici středního stupně managementu.   22.05.2017 22.05.2017 
Manažer
pondělí až pátek 9.00 -12.00/15.00 + přest.  9.960,- Kč  Kurz je akreditován MŠMT ČR *** Zakončení: závěrečný test (možnost opravného termínu, nejsou účtovány žádné poplatky navíc)*Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení*** Posluchač se po ukončení rekvalifikačního kurzu Manažer bude orientovat v legislativě spojené s pozicí manažera. Bude ovládat základní manažerské dovednosti: plánování, organizování, rozhodování, koordinování, kontrolování. Bude umět určit priority plnění jednotlivých úkolů, přidělovat úkoly členům pracovního kolektivu, srozumitelně formulovat zadání, určit pravomoc, vést pracovní kolektiv a zvolit vhodný manažerský styl řízení pracovníků ve vztahu k pracovnímu kolektivu i jednotlivcům. Bude schopný vyhodnotit průběžné výsledky plnění úkolů, operativně reagovat na vzniklé situace. Naučí se nejen řešit případné konflikty na pracovišti, ale i správně motivovat zaměstnance. V kurzu se seznámí také se základy manažerského účetnictví a bude schopen prezentace s využitím PC. Po absolvování kurzu je schopen zaujmout místo na pozici středního stupně managementu.   14.8.2017 14.8.2017 
Mzdové účetnictví (s využitím PC) - denní kurz
pondělí až pátek 9:00 - 12:00/15:00 + přest.  11.960,- Kč  Kurz je akreditován MŠMT ČR *** Zakončení: závěrečný test (možnost opravného termínu, nejsou účtovány žádné poplatky navíc)*Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení***Po absolvování kurzu získá posluchač základy pracovněprávních vztahů, umí zpracovat mzdovou agendu pro malou i velkou organizaci, vypočítat náhrady za dovolenou, nemocenskou, vést evidenční listy důchodového pojištění, sepsat žádost o důchod a další nezbytné úkony. Kurz obsahuje kromě teoretické části také část praktickou (četné příklady z praxe), jejímž cílem je připravit posluchače na výkon profese.   29.06.2017 29.06.2017 
Mzdové účetnictví (s využitím PC) - odpolední kurz
pondělí + středa/čtvrtek 17.00 - 19.15/20.00 hod.  11.960,- Kč  Kurz je akreditován MŠMT ČR *** Zakončení: závěrečný test (možnost opravného termínu, nejsou účtovány žádné poplatky navíc)*Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení***Po absolvování kurzu získá posluchač základy pracovněprávních vztahů, umí zpracovat mzdovou agendu pro malou i velkou organizaci, vypočítat náhrady za dovolenou, nemocenskou, vést evidenční listy důchodového pojištění, sepsat žádost o důchod a další nezbytné úkony. Kurz obsahuje kromě teoretické části také část praktickou (četné příklady z praxe), jejímž cílem je připravit posluchače na výkon profese.   11.7.2017 11.7.2017 
Personalista - denní kurz (tento obor je již zařazen v NSK)
pondělí až pátek 9.00 - 12.00/15.00 + přest.  14.460,- Kč (cena včetně kvalifikační zkoušky)  KZ 05.06.2017*Kurz je akreditován MŠMT ČR a má autorizaci pro profesní kvalifikace NSK*** Zakončení: kvalifikační zkoušky (písemné a ústní)* Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení a Osvědčení o získání profesní kvalifikace*** Absolvent rekvalifikačního kurzu Personalista je schopen zahájit samostatnou činnost personalisty – ovládá jak teoretické a administrativní personální dovednosti (vedení personální agendy, pracovní smlouvy, zpracování podkladů pro výpočty mezd, zaměstnávání cizích státních příslušníků, zaměstnávání osob se změněnou pracovní schopností…), tak také další nezbytné dovednosti kvalifikovaného personalisty týkající se komunikačních a organizačních dovedností: umí připravit a následně zpracovat personální plánování pro výběr pracovníků, jejich získávání a výběr, dále hodnocení stávajících pracovníků vhodně zvolenou metodou, jejich odměňování, zvládá zpracovat systém podnikového vzdělávání, dále je připraven podílet se (ve spolupráci s dalšími vedoucími složkami firmy) na přípravě a organizaci rozmisťování pracovníků (restrikce či replacement) v rámci firmy, zná právní předpisy vztahující se k personální problematice. Je proškolen v BOZP.  05.06.2017 05.06.2017 
Personalista - denní kurz (tento obor je již zařazen v NSK)
pondělí až pátek 9.00 - 12.00/15.00 + přest.  14.460,- Kč (cena včetně kvalifikační zkoušky)  KZ 14.8.2017*Kurz je akreditován MŠMT ČR a má autorizaci pro profesní kvalifikace NSK*** Zakončení: kvalifikační zkoušky (písemné a ústní)* Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení a Osvědčení o získání profesní kvalifikace*** Absolvent rekvalifikačního kurzu Personalista je schopen zahájit samostatnou činnost personalisty – ovládá jak teoretické a administrativní personální dovednosti (vedení personální agendy, pracovní smlouvy, zpracování podkladů pro výpočty mezd, zaměstnávání cizích státních příslušníků, zaměstnávání osob se změněnou pracovní schopností…), tak také další nezbytné dovednosti kvalifikovaného personalisty týkající se komunikačních a organizačních dovedností: umí připravit a následně zpracovat personální plánování pro výběr pracovníků, jejich získávání a výběr, dále hodnocení stávajících pracovníků vhodně zvolenou metodou, jejich odměňování, zvládá zpracovat systém podnikového vzdělávání, dále je připraven podílet se (ve spolupráci s dalšími vedoucími složkami firmy) na přípravě a organizaci rozmisťování pracovníků (restrikce či replacement) v rámci firmy, zná právní předpisy vztahující se k personální problematice. Je proškolen v BOZP.  14.8.2017 14.8.2017 
Personalista - odpolední kurz (tento obor je již zařazen v NSK)
pondělí + středa/čtvrtek 17.00 - 19.15/20.45 + přest.  14.460,- Kč (cena včetně kvalifikační zkoušky)  KZ 21.08.2017*Kurz je akreditován MŠMT ČR a má autorizaci pro profesní kvalifikace NSK*** Zakončení: kvalifikační zkoušky (písemné a ústní)* Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení a Osvědčení o získání profesní kvalifikace*** Absolvent rekvalifikačního kurzu Personalista je schopen zahájit samostatnou činnost personalisty – ovládá jak teoretické a administrativní personální dovednosti (vedení personální agendy, pracovní smlouvy, zpracování podkladů pro výpočty mezd, zaměstnávání cizích státních příslušníků, zaměstnávání osob se změněnou pracovní schopností…), tak také další nezbytné dovednosti kvalifikovaného personalisty týkající se komunikačních a organizačních dovedností: umí připravit a následně zpracovat personální plánování pro výběr pracovníků, jejich získávání a výběr, dále hodnocení stávajících pracovníků vhodně zvolenou metodou, jejich odměňování, zvládá zpracovat systém podnikového vzdělávání, dále je připraven podílet se (ve spolupráci s dalšími vedoucími složkami firmy) na přípravě a organizaci rozmisťování pracovníků (restrikce či replacement) v rámci firmy, zná právní předpisy vztahující se k personální problematice. Je proškolen v BOZP.  21.08.2017 21.08.2017 
Personalista - víkendový kurz (tento obor je již zařazen v NSK)
sobota + neděle 9.00 - 13.30/15.00 + přest.  14.460,- Kč (cena včetně kvalifikační zkoušky)  KZ 21.08.2017*Kurz je akreditován MŠMT ČR a má autorizaci pro profesní kvalifikace NSK*** Zakončení: kvalifikační zkoušky (písemné a ústní)* Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení a Osvědčení o získání profesní kvalifikace*** Absolvent rekvalifikačního kurzu Personalista je schopen zahájit samostatnou činnost personalisty – ovládá jak teoretické a administrativní personální dovednosti (vedení personální agendy, pracovní smlouvy, zpracování podkladů pro výpočty mezd, zaměstnávání cizích státních příslušníků, zaměstnávání osob se změněnou pracovní schopností…), tak také další nezbytné dovednosti kvalifikovaného personalisty týkající se komunikačních a organizačních dovedností: umí připravit a následně zpracovat personální plánování pro výběr pracovníků, jejich získávání a výběr, dále hodnocení stávajících pracovníků vhodně zvolenou metodou, jejich odměňování, zvládá zpracovat systém podnikového vzdělávání, dále je připraven podílet se (ve spolupráci s dalšími vedoucími složkami firmy) na přípravě a organizaci rozmisťování pracovníků (restrikce či replacement) v rámci firmy, zná právní předpisy vztahující se k personální problematice. Je proškolen v BOZP.  21.08.2017 21.08.2017 
Písemná a elektronická komunikace (písařka) - kurz je pořádán Obchodní akademií Praha s. r. o.
dle domluvy  6.960,- Kč  Hlavním cílem rekvalifikačního kurzu Písemná a elektronická komunikace je výuka psaní hmatovou metodou (všemi deseti) na PC a úprava dokumentů.   07.06.2017 07.06.2017 
Pracovník mezinárodního obchodu - kurz je pořádán Obchodní akademií Praha, s. r. o.
pondělí až pátek 9.00 - 13.30/15.00 + přest.  13.960,- Kč  Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení***Posluchač by měl po ukončení kurzu Pracovník mezinárodního obchodu samostatně zpracovat případ mezinárodního obchodu. Seznámí se s obchodními závazkovými vztahy v mezinárodním obchodě, dodací podmínky, druhy přeprav, platební podmínky, druhy cel a jejich funkce, dokumenty v mezinárodním obchodě.  31.05.2017 31.05.2017 
Pracovník mezinárodního obchodu - kurz je pořádán Obchodní akademií Praha, s. r. o.
pondělí až pátek 9.00 - 13.30/15.00 + přest.  13.960,- Kč  Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení***Posluchač by měl po ukončení kurzu Pracovník mezinárodního obchodu samostatně zpracovat případ mezinárodního obchodu. Seznámí se s obchodními závazkovými vztahy v mezinárodním obchodě, dodací podmínky, druhy přeprav, platební podmínky, druhy cel a jejich funkce, dokumenty v mezinárodním obchodě.  14.7.2017 14.7.2017 
Přípravné kurzy na VŠ (možnost výběru předmětů): sociologie, filozofie, práva, politologie, ekonomie, evropská integrace, moderní dějiny, biologie, chemie, fyzika, matematika, zeměpis, dějepis. . .
  od 7.760,- do 12.960,- (dle výběru předmětů)  Do objednávky kurzu uveďte předměty, o které máte zájem. Počet osob v kurzu: 4 - 6.     
Tvorba www stránek - kurz je pořádán Obchodní akademií Praha, s. r. o.
1 měsíc  9.960,- Kč  Kurz je určen lidem, kteří se chtějí uplatnit na trhu práce jako webdesigner nebo těm, kteří si chtějí vytvořit své vlastní internetové stránky (ať již jako propagaci vlastní firmy či své osobní stránky). Kurz je vhodný pro úplné začátečníky v tvorbě webových stránek i pokročilejším, kteří se potřebují zdokonalit, aby jimi tvořené www stránky působily dojmem profesionálním, byly přehledné, zajímavé a zaujaly.     
Účetnictví s využitím PC - denní kurz
1 měsíc, pondělí až pátek 9.00 - 12.00/15.00 + přestávky  11.960,- Kč  Kurz je akreditován MŠMT ČR * zakončení: závěrečný test (možnost dvou opravných testů, nejsou účtovány žádné poplatky navíc)* absolventi kurzu obdrží platné rekvalifikační Osvědčení * Cílem tohoto vzdělávacího kurzu jsou: ♦vytvoření systému vědomostí, dovedností a návyků v oblasti získávání, zpracování a hodnocení ekonomických informací prostřednictvím vedení daňové evidence ♦konkretizace poznatků o ekonomických informacích ♦schopnost využití získaných informací pro pracovní činnost účetní ♦konkretizace a aplikace poznatků o ekonomických jevech ve vazbě na podnikový daňový systém. Po ukončení kurzu je posluchač schopen zpracování účetních dokladů, vytvoření faktur a peněžního deníku, evidence příjmů, výdajů, majetku či závazků, výpočtu mezd, sestavení daňového přiznání. Část kurzu je věnována použití PC při účetnictví, praktické ukázky účetních programů a práce s nimi.  12.6.2017 12.6.2017 
Účetnictví s využitím PC - odpolední kurz
úterý + čtvrtek 16.30 - 19.30/20.15 hod. + přest.  11.960,- Kč  Kurz je akreditován MŠMT ČR * zakončení: závěrečný test (možnost dvou opravných testů, nejsou účtovány žádné poplatky navíc)* absolventi kurzu obdrží platné rekvalifikační Osvědčení * Cílem tohoto vzdělávacího kurzu jsou: ♦vytvoření systému vědomostí, dovedností a návyků v oblasti získávání, zpracování a hodnocení ekonomických informací prostřednictvím vedení daňové evidence ♦konkretizace poznatků o ekonomických informacích ♦schopnost využití získaných informací pro pracovní činnost účetní ♦konkretizace a aplikace poznatků o ekonomických jevech ve vazbě na podnikový daňový systém. Po ukončení kurzu je posluchač schopen zpracování účetních dokladů, vytvoření faktur a peněžního deníku, evidence příjmů, výdajů, majetku či závazků, výpočtu mezd, sestavení daňového přiznání. Část kurzu je věnována použití PC při účetnictví, praktické ukázky účetních programů a práce s nimi.   31.08.2017 31.08.2017 
Základy obsluhy osobního počítače - kurz je pořádán Obchodní akademií Praha, s. r. o.
pondělí až pátek 9.00 - 12.00/12.45 + přestávky  7.960,- Kč  Kurz je akreditován MŠMT ČR ***Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení***Cílem tohoto vzdělávacího projektu je vybavit posluchače znalostmi, potřebnými pro práci s výpočetní techniku, získání základní orientace pro práci v počítačových sítích.Po ukončení rekvalifikačního kurzu Obsluha osobního počítače by měl být posluchač schopen základní obsluhy PC, tvorby a úpravy dokumentů v textových editorech, tabulek, výpočtů a tvorby grafů v tabulkových kalkulátorech, zpracovat prezentaci v prezentačních programech, vyhledat informace na internetu, obsluhovat e-mail.  9.6.2017 9.6.2017 
Základy obsluhy osobního počítače - kurz je pořádán Obchodní akademií Praha, s. r. o.
pondělí až pátek 9.00 - 12.00/12.45 + přestávky  7.960,- Kč  Kurz je akreditován MŠMT ČR ***Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení***Cílem tohoto vzdělávacího projektu je vybavit posluchače znalostmi, potřebnými pro práci s výpočetní techniku, získání základní orientace pro práci v počítačových sítích.Po ukončení rekvalifikačního kurzu Obsluha osobního počítače by měl být posluchač schopen základní obsluhy PC, tvorby a úpravy dokumentů v textových editorech, tabulek, výpočtů a tvorby grafů v tabulkových kalkulátorech, zpracovat prezentaci v prezentačních programech, vyhledat informace na internetu, obsluhovat e-mail.   14.7.2017 14.7.2017 
Základy podnikání
pondělí až pátek 9.00 -12.00/15.00 + přest.  13.960,- Kč  Kurz je akreditován MŠMT ČR *** Zakončení: závěrečný test (možnost opravného termínu, nejsou účtovány žádné poplatky navíc)*Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení***Cílem rekvalifikačního kurzu Základy podnikání je umožnit posluchačům zahájit podnikání, doplnit znalosti z ekonomiky ,docílit osobnostního rozvoje, ve smyslu praktického posílení určité sebedůvěry ve smyslu vlastního pracovního uplatnění, získání komunikačních znalostí a zvyklostí ve vztahu k podnikání, zachovat schopnosti dalšího sebevzdělání, pomoci získat přehled o reálné situaci na trhu.  15.06.2017 15.06.2017 
Základy podnikání
pondělí až pátek 9.00 -12.00/15.00 + přest.  13.960,- Kč  Kurz je akreditován MŠMT ČR *** Zakončení: závěrečný test (možnost opravného termínu, nejsou účtovány žádné poplatky navíc)*Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení***Cílem rekvalifikačního kurzu Základy podnikání je umožnit posluchačům zahájit podnikání, doplnit znalosti z ekonomiky ,docílit osobnostního rozvoje, ve smyslu praktického posílení určité sebedůvěry ve smyslu vlastního pracovního uplatnění, získání komunikačních znalostí a zvyklostí ve vztahu k podnikání, zachovat schopnosti dalšího sebevzdělání, pomoci získat přehled o reálné situaci na trhu.  26.7.2017 26.7.2017 

Doplňující informace:

EKONOMICKÉ FAKULTY - přípravné kurzy

Intenzivní přípravné kurzy na přijímací zkoušky na ekonomické fakulty, jejichž součástí je zkuška z matematiky a cizího jazyka. Studenti mají vysoké procento úspěšnosti u přijímacích zkoušek a s kurzy i lektory je spokojeno přes 94% účastníků kurzů.

[ x ]

Přečtěte si

Proběhla diseminační konference programu Erasmus+ odborné vzdělávání a příprava
V listopadu 2017 proběhla v Českých Budějovicích celostátní konferenci věnovanou oslavám 30. výročí existence vzdělávacích programů EU.